петък, юни 30, 2006

Софтуер: Windows


Microsoft Forever!

Като стане дума за
Майкрософт и Уиндос, аз все се сещам за онзи виц, дето Бил Гейтс пътувал в една кола. По едно време колата нещо се разбуксувала и спряла. Шофьорът се мъчил половин час, палил, гасил, палил, гасил, но колата не тръгнала. Тогава Бил Гейтс, който бил отзад в купето, му писнало да чака и казал на шофьора: „Я да дай ние с теб да излезем, после пак да влезем в колата и току виж успеем да потеглим!”

Вицът е забавен, но намекът в него за популярната операционна система е гениално точен. Реално, когато моят компютър „забуксува” и „забие”, аз давам просто рестарт, защото нищо друго не помага в случая. Въпреки всичко, каквото и да си говорим, Уиндос е перфектната система за аматьори като мен и макар и платена, не бих я заменил и за 100 безплатни
линукса, забравени досовски програми или каквато друга алтернативност има. За Уиндос казват, че е най-разпространеният вирус и почти всеки компютър бил „заразен” с него. Е, за мен тя е единственият начин да общувам с компа си и слава богу, че съществува. Както казах в началото Microsoft Forever! И Бил Гейтс също!

Сега исках да кажа няколко думи за тази икона на компютърната индустрия, но хайде ще оставя това за рубриката „Култ”. Засега само ще спомена, че неговият Windows XP ми върши страхотна работа (е, може и повече) и макар многото „рестарти”, досега никога не съм срещал сериозни проблеми, докато използвам тази операционна система. Надявам се, че скоро време ще успея да си спестя пари, за да си ъпгрейдна машината с новата Windows Vista, но хайде да сляза на земята, докато не съм паднал от някъде... :-)

Хей, ръчички, хей ги две, с мишка щракат най-добре!

1 коментар:

Анонимен каза...

Пък аз имам един чаршаф който ми върши работа, като легна на леглото и го чувствам мек и хладен, поне за кратко. Не бих го заменил и за 100 родопски одеяла. Те са едни такива мъхести и дебели. Не са за мен. Да не говорим през лятото. Като паднат температурите, може да размисля за кратко, особено ако са GPL и ги раздават на аванта. Ама вицове за чаршафи няма, та сега мисля един... като го измисля, ще напиша.