събота, юни 10, 2006

Едно начало за моя нов блог


Здравейте, приятели!

Нямам идея как сте попаднали тук, но сте добре дошли!

Преди всичко искам да ви стисна ръката и горещо да ви препоръчам да се върнете пак. Смятам, че добре ще си прекараме тук особено, ако се интересувате от разни фенски неща като филми, книги, игри, медии и най-вече имате фантазия, която за мен е може би най-важното от всички качества и единствената истинска кауза, за която си струва да се борим. Именно, защото аз самият (мисля) имам предостатъчно фантазия, ми хрумна, че някой случайно може да се интересува от това, което мен ме вълнува, влече или просто кефи. Ето защо реших, че е крайно време да споделя за моите интереси някъде и този блог се оказва доста забавно предизвикателство, което смятам да изпитам. И преди да прекъсна тази словестна тирада без която просто не може, искам да благодаря на двама души, които ме подтикнаха за тази стъпка и този... ъъъ, "янски" блог. Първо това е моят дългогодишен приятел от Карлово Апостол "Rayner Ape", който сега ми е на гости, но скоро ще става софиЯНец и който ми помогна с техническата обработка на блога ми, и още по-старата ми аверка от IRC Светла "hazel", от чийто блог "чопнах" идеята за моя собствен. Благодаря ви, приятели, за къде съм без вас! Ще черпя при първа възможност!

На всички останали искам да пожелая до нови срещи - навъртайте се тук и току виж станало интересно. Стивън Кинг беше казал, че докато някой има история за разказване, все още не е за изхвърляне, та аз имам доста истории, които чакат да бъдат разказани. Той беше казал още, че всъщност е важна историята, а не кой я разказва, та смятам в бъдеще да наблягам на нея, а не на себе си. От вас се иска просто да сте наоколо!

С обич и ако не се видим, ще си пишем!

ПС: Към поста си прилагам и една моя картинка от един сериал, който така и не съм гледал, но за сметка на това на нея изглеждам весело. Искате ли да направя и на вас една такава!?

5 коментара:

Анонимен каза...

Страхотен ти е блога, Яне! Сега остава да започнеш да пишеш и да не се спираш нито за миг. И направи един SouthPark персонаж за мен!

Анонимен каза...

Ебре дебрееееее
Поздрав със Зонди - Прасе

Анонимен каза...

Честито за блога ;Р .

Анонимен каза...

Радвам се! Какво говоря, гордея се, че те познавам! С този дар който имаш, сигурно и репортаж от петъчния парламентарен контрол да правиш, ще е като увлекателна приказка. Мога само да завиждам на Masthead-ци, че работят с теб.
Да продължаваш да ни радваш!
Целувки,

Анонимен каза...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. ultram toys Waterbed sheet sets king patio furniture Information on bahamas not travel apartment search Latin cocktails 200mg acyclovir tablet Alladin pressure washers cum Incorporation sites sites