сряда, юни 28, 2006

Приятели: Апостол “RaynerApe”

Един е Апостол и Ян е негов пророк!

Чапи! Запознах се с Апостол преди 6 години в един слънчев ден на Централна гара. В ръцете си той държеше списание „
Gamer’s Workshop” и хич не изглеждаше притеснен от факта, че идва в София по покана на един луд маниак на Ролеви игри, какъвто бях аз тогава. Двамата извървяхме пеша пътя от Централна гара до Мис Каприз на Попа (вече я затвориха!) и седнахме на пица, лафейки си за РПГ, книги и компютърни игри. Не помня какво точно си казахме тогава по пътя, нито колко време стояхме в пицарията после. Помня само как в един момент очите на Апостол светнаха, той се избърса със салфетката и каза: „Човече, с теб ще имаме много работа!” И от тогава досега, всеки път когато се видим с Чапи, ние говорим за работа. Работата, превърната в хоби!

Чапи е странен човек, но добър приятел. Никога не ми е отказвал, ако го помоля за нещо и винаги е бил насреща, ако се нуждая от съвет, превод на труден текст или просто събеседник в чата. От него съм научил много неща, най-важното от което е, че от безсмислени разговори полза няма. Всеки път, когато се видим с него, Апостол ми натяква: „Яне, с тебе пак само приказки, а никаква работа не свършихме!” Какво да се прави, и двамата знаем кой е „трудовакът”, кой е „ПиАрът” и кой само гледа телевизия (това последното е шега, която само Апостол ще схване). С други думи, Апостол няма време за глупости и с него шега не бива – дето се казва работа му дай и няма да се спира!

Тук е моментът да му благодаря, че той ме „открехна” на тема „блогове” в Интернет и лично се ангажира да ми създаде моя собствен. Чапи, с този блог ти запали нов интерес в мен! Дано някой ден успея и аз да ти се отплатя и запаля на свой ред искра в теб. Било за ролеви игри, било за нови срещи, било за онова, което винаги си искал да срещнеш. Поклон!
Посетете блога на Чапи сега!

3 коментара:

Анонимен каза...

Ах, Яне, Яне... повече от поласкан съм, приятелю. Прочетох всеки ред, всяка една дума с усмивка на лице. Жалко, че не си споменал как в 2 часа през нощта на първия ни ден заедно виехме от ентусиазъм и подскачахме в апартамента ти, предвещавайки създаването на българския TSR... ех, времена богати на възможности, неизползвани и пропуснати. Единствено спомените остават...

Анонимен каза...

Enjoyed a lot! Portable+sauna ryan merriman bathtub photo Gangbang cumshot hot tubs Bathtub replacement Culinary school for kids and teens therapeutic hot tubs for sale Ionic air purifier comparison.htm acrylic bath tub liners http://www.small-titties.info/Man-has-penis-chopped-off.html romatic+getaways+with+hot+tub

Анонимен каза...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it about fioricet broadband lowering cholesterol Free frog prince slot machine bad credit personal loan Nude teen pregnant pics florida timeshare silk flowers flowers Bill financial online pay wfs