вторник, юли 04, 2006

Форуми: RPGbg.NET


„Единствен Аква ги владее...”

След като в миналия пост стана дума за този форум, не виждам причина сега да не пиша и за него. Това е любимо мое местенце в нета и тук аз общувам със себеподобни (фенове и не чак толкова фенове) на Ролевите игри. От този форум имам много хубави (и не чак толкова хубави) спомени, които ме стоплят през дългата зима и ме зареждат с енергия през лятото. На този славен форум аз се запознах с куп личности коя от коя по-известни (и не чак толкова известни) като CTAHuMuP (на който съм обещал да не слагам общи логове на блога си), Avisian (за който вече стана дума вчера), Nirangor & excessmind (които най-редовно се обаждат и тук) и още един куп знайни и незнайни герои. Разбира се, вие ще попитате, а какво стана с Аквариус, Боби Димитров, Иван Атанасов и останалите стари кучета? Е, за тях ще ви кажа, че ги познавах и преди да отида на форума...

Всъщност „да отида” на форума е малко тъп израз, защото аз бях на него от самото му създаване в офиса на bo, където навремето събрах куцо и сакато да пием по бира и да мъдрим какво ще се прави, за да се осъществи този форум. Помня, че на тази среща бяха още RaynerApe и Volkos (които също са чести гости на блога ми), Bave, Raistlin, DungeonMyxa и Орлин Широв и дори аз самият бях модератор на Общи приказки до един момент, в който новите величия като Aquarius, Blizzard и Brave ме отнесоха (или май сам се отнесох?). Наздраве за онова славно време!

Каквото и да говорим, форумът обаче си остава приятно местенце за спам, хейтърство и дърлене. Ако не вярвате, посетете секцията Метафорум, където ще видите как се спори за създателят на форума. Е, мен никъде не ме споменават, но да не се бутам и аз, че току виж са нафлудили и моя блог. Велик е нашият войник, а Аквариус е велик два пъти повече. И Авис, за къде сме всички без него? ;-)

Форумът за ролеви игри - кликни ТУКА и умри!

2 коментара:

Анонимен каза...

Все си мислех, че наследствената черта на Волкос Ларк е огнени очи, а не изчезване в сенките, ама все пак....
И аз бях на онази среща и аз помня какво беше решено на нея и какво беше направено след това.

Анонимен каза...

Looking for information and found it at this great site... » » »