сряда, юли 26, 2006

За мен: Най-после бакалавър!


Здравейте, висшисти!

Днес ми беше официалното дипломиране във ФЖМК на Софийския университет и мога само да кажа, че се справих успешно и защитих дипломния си проект с отличен. Разбира се, за целта се наложи да говоря пред цялата аудитория и да стресна всички с перфектните си познания по света на киното, но слава богу, не загубих ума и дума (от което се притеснявах), а убедително представих експозето си пред комисията и колегите. Въпросите, които последваха, също не ме затрудниха особено и в погледа на моите преподаватели прочетох, че са останали много доволни от мен (оценките излязоха по-късно). А колегите ми даже и ръкопляскаха!

Ами това е, всичко свърши! Вече съм барабар Янко с висшистите и очаквам да завалят предложения за работа като млад специалист и бакалавър по Връзки с обществеността. Това в кръга на шегата, но под 1000 лв. отказвам да работя – всички останали предложения очаквам да ми пратите на
yann_gam@yahoo.com ;-)))

Айде, че сега съм прекалено развълнуван и отивам да празнувам!

ПС: Прилагам копие от рецензията ми, за да има все пак какво да четете...

12 коментара:

hazel каза...

Честито и добре дошъл в клуба:)

Анонимен каза...

Браво, супер се справи и защитата ти беше много интересна, презентацията - също. Междудругото, от това как протичаше защитата като цяло (на всички колеги) се убедих в думите ти, че тука все пак не е Оксфорд ;) Ти си знаеш за какво става дума :) На мен като ми дойде редът, вече не ми пукаше много-много какво ще излезе от цялата работа, щото беше станало вече 15:30. Но и аз се справих - честито на теб и на мен :)
П.С. В петък четирима-петима колеги ще пийнем неофициално нещо в наша чест, може би в студентски град, нали ще дойдеш?

Анонимен каза...

Не те познавам и минавам през този блог случайно. И нека не звучи като заяждане, но по дяволите - на човек, който тъкмо е завършил журналистика и е написал "виСшист", направо трябва да му се скъса дипломата!

Анонимен каза...

Моя грешка, да се чете ПиАр вместо журналистика по-горе. От възмущение не бях дочел постинга ти.:)
И все пак честито :). И успех с намирането на работа.

Yann Gamgee каза...

Проверих в тълковния речник, пише се точно така: виСшист! ;-)

Yann Gamgee каза...

А ти, г-н Горанов, който минаваш случайно, какво, по дяволите, си завършил?!

Анонимен каза...

Честито Яне :) не им разбирам там на тези бакалии макалии ама явно си се справил добре ;)
и на къде с тез 1000лв :D трябва само за да се явиш на интервюто толкова да ти платят ;)

Поздрави отново и наздраве :)

Анонимен каза...

Честито, Яне.
Да си жив и здрав и да си намериш доходна работа по специалността.

Анонимен каза...

Mi Yann-e i az da se prisaedinq kam vsenarodnoto 4estvane na tvoqta diploma:

4ESTITO!!!!


Radvam se 4e uspq, vapreki 4e ne sam go iztradal s teb, tai kato te poznavam ot skoro.

6te citiram ne6ot po pamet koeto mi haresva i mislq se vpisva v sujeta:

Ne prikrepqi o4ite si kam bogatstvoto, naistina li 6te prilepi6 sarceto si kam ne6to koeto go nqma. Za6toto da naistina bogastvoto si pravi krile i otlita.

S edna duma - Jivei si jivota i pomni prez kakvo si minal.

Анонимен каза...

Честито и от мен! С пожелания за успешен старт в света на големите пари! :)
И да не ни заборавиш, като заминеш за Холивуд!
Може за статисти да ни викнеш, като почнеш да филмираш Силмарилиона! Или за някоя там третостепенна роля. Пак няма да откажем!

Айде, со здраве!

Yann Gamgee каза...

Здравейте и благодаря на всички, които ме поздравиха!

Иначе сега след тежките изпити съм на вълна почивка и временно ще спра да пиша в блога, но не защото не искам, а защото просто няма да съм в София при компютъра си.

Смятам да отида за няколко дни до Разград и Варна и кой знае, с някои от вас можем да се видим! ;-)

Така че до скоро и весела ваканция!

Александър Кръстев каза...

Хей, да не ни забравиш сега нас, бедните студенти, продължаващи да учат във ФЖМЖ :)