неделя, юли 23, 2006

Приятели: Владо Славов

Той Владее Славно!

Погледнете тази снимка: това не е вампир от света на Ravenloft, а един от моите най-големи приятели в София, самият г-н Владислав Славов. С него се запознах във вече далечната 1999, когато Влади тъкмо се беше върнал от ЮАР и правеше първия сайт за Ролевите игри в нета. Аз посетих сайта му и останах дотолкова впечатлен, че писах малко съобщение на неговия форум. След това след няколко дни седнах в един клуб с идеята да му пиша писмо вече както трябва, но какво беше учудването ми, когато влизайки в пощенската си кутия в Yahoo, той вече ми беше писал! И така се запознахме!

Владо е страхотен човек и от него съм научил много неща, далеч не само за Ролевите игри. Той винаги е бил добър с мен, винаги ми е помагал и ми е давал съвети, в случай, че имам нужда от нещо. От него пазя невероятни спомени от ролеви сесии, изпити кафета и изядени пици, проведени разговори и общи запознанства. Именно той беше човекът, който ме свърза с Апостол, за който стана дума в предните постове. Освен това Владо е човекът, благодарение на който съм прочел основните книги на AD&D, купчина сетинги и други ролеви системи в оригинал. Той е и човекът с най-голямата библиотека с ролева литература в България. Гордея се, че го познавам и се надявам, че в бъдеще ще си останем все така приятели, запознали се покрай каузата на фантазията и поели по общ път!

Забравих да спомена, че псевдонимът на Владо е Magian, който е един вещ и опасен магьосник от сетинга на AD&D „Birthright”!

Няма коментари: