вторник, август 23, 2011

книги-игри на Ангел Кънчев




6 коментара:

почивки лято 2012 в Дидим каза...

игри игри не се може без тизи игри - особно момчетата

Екскурзии Испания каза...

Спомням си като малки как си разменяхме книги-игри. Тогава излезнаха и заляха младежта. Всеки, който можеше да чете играеше с някоя книга... Бяхме като хипнотизиране така както сегашните младежи са от компютърните игри. Вече не си спомням заглавията, но имам чувството, че съм минала поне 100 такива книги... (едва ли са толкова много в действителност). Трябва да проверя дали още пазя някоя да си припомня какво беше...

плодове и зеленчуци каза...

Аз съм играла на няколко, но е много объркващо и изнервящо за мен да прелиствам, особено ако все се връщаш назад. Предпочитам си компютърните игри, някак си там всичко ти е показано, имам предвид, че в книгите няма картинки...

почивки каза...

Аз също си спомням като малка как си разменяхме тези игри- книги, тогава това занимание ни беше превзела. Много интересна, заинтригуваща и вълнуваща. Научаваш много нови неща. Мозъкът ти работеше. Сега вече всичко е заменено с тези компютри, които не отричам, че са полезни, но на моменти ми липсват тези книги-игри. Толкова много книги са ми минали през ръцете, че сега ако видя някоя от тях, няма да си я спомня, чак като почна да я чета хахах.На много приятна тема попаднах и съм много доволна. Сега ако си разменяме нещо е чрез интернета, бързо и лесно, без излишни движения.

почивка малдиви каза...

Мило мое скъпо детство, толкова хубаво и незабравимо беше с тези Книги игри. А сега като се замислим и като гледаме младежта....с какво се занимават?!Компютри и кафета още от 3 клас. Но все пак се развиваме, не може да правим едни и същи неща с години. Но играта книги-игри беше много вълнуваща и забавна. Толкова много се прочетоха тогава. На скоро попаднах в един сайт където се казва, че ще подновят тази игра, дано да стане и по важното е да има последователи.Но с нея умственият ти капацитет се развива.

paco rabanne 1 million каза...

Играта е уникална, беше и се радвам, че се завърна отново.Стига с тези компютри, които мислят вместо нас.Хубаво е да си раздвижим мозъчните клетки.Много добре е измислена и силно се надявам да намери много съмишленици, които да продължат и стана пак така известна и да се говори за кой какво прочел и по този начин се обогатява речника на човек, може да говори и да се изразява много по добре и по спокойно.Наблюдавам , че в последните месеци се наблюдава припомняне на тези по стари игри, което е добре.