вторник, ноември 17, 2009

Любопитна сцена от "Индиана Джоунс"


С тази сцена абсолютно нищо не намеквам - изгледай я, и ще разбереш защо ми се струва любопитна! Снощи, след нашия разговор, специално си играх да я издиря - нещо в нея ми изглеждаше много познато. Аз лично се забавлявам яко! :-)

А ето и сценария за по-ясното разбиране на клипа:

ТЯ
Такъв добър човек.
Защо не ми станеш дворцов слуга?

ТОЙ
С бижутата ли си лягате, принцесо?

ТЯ
Да.

ТЯ
И само с тях. Шокиран ли си?

ТОЙ
Нищо не може да ме шокира,
аз съм учен.

ТЯ и ТОЙ
- Значи правиш научни изследвания?
- Непрекъснато.

ТЯ
Какво изследване
би провел върху мен?

ТОЙ И ТЯ
- На нощните ти занимания.
- Какъв крем за лице използвам?

ТЯ и ТОЙ
- В какво положение спя?
- Навици при съвкупление.

ТЯ и ТОЙ
- Любовни ритуали?
- Примитивни сексуални практики.

ТЯ и ТОЙ
- По които си специалист?
- Години практически занимания.

ТЯ
Не се сърдя, че се държиш така с мен.
Аз не съм лесна.

ТОЙ и ТЯ
- Виждал съм и по-лоши.
- Но по-добра няма да намериш.

ТОЙ
Не съм сигурен.

ТОЙ
Като учен не обичам прибързаните
заключения. Ще ти кажа на сутринта.

ТЯ
Ах ти, надута маймуна.
Няма да ти се дам така лесно.

ТОЙ
И аз не съм лесен.

ТЯ
Свикнала си да става все на твоето.

ТЯ
А ти си прекалено горд да признаеш,
че си луд по мен, д-р Джоунс!

ТОЙ
Ако ме искаш, знаеш къде съм.

ТЯ
Ще се върнеш след 5 минути.

ТОЙ и ТЯ
- След 5 минути ще съм заспал.
- Пет. И двамата го знаем.

"Не се вкарвай в някакви филми, братле!" - цитат от реклама на вафли, хехе ;-)))

2 коментара:

Анонимен каза...

Как говорилось на 2NT.ru Очень тяжело на работе сосредоточится,что то всё на виски давит,когда нужно думать.я тяжело додумываюсь,отсюда много замечаний по поводу моей медлительности в решениях от начальника буквально каждый день,что со мной? и как с этим справится?

Bla каза...

Не се отваря.